luni, 31 octombrie 2016

Fără președinte ales de ”papor”


Repet, 

NU avem nevoie de președinte ales de ”papor”, din cauza unor derbedei, bețivani, tineri lenoși, politicieni mincinoși, mancurți, trebuie să sufăr eu și familia mea, la fel și alte sute de mii...
-Dacă le-am dat votul parlamentarilor(să fie ales de Parlament), pentru ce să cheltuii din bugetul de stat 100 de #milioane de lei (peste 4,99 milioane de dolari)??? Urmează turul 2...! 
-Din bugetul municipal Chișinău, au fost alocați 450 mii de lei. Dar voi vreți președinte, însă vă plângeți de trotuare, drumuri, zebre, etc.
-Dar banii cheltuiți de partide?
Cine poartă vina...?!
1. Marele filosof avocat, atotștiutor, ”lector universitar”, prevăzător din Frankfurt, Andriușa Năstase. 
DA, ei și cu ”pasul” lor care au prostit, turmentat cetățenii prin acumularea a 400 mii de semnături cu gândul de a deveni președinte. 
2. Și ”ghinzile” lui Filat, deputații PLDM care au depus o sesizare la Curtea Constitutionala privind interpretarea art. 135 alin. (1) lit. c) coroborat cu art. 141 alin. (2) din Constituţie. (dl Alexandru Tănase, ex-membru PLDM)
3.Curtea Constituțională, cu gândul la mai bine, dar au făcut-o mai rău..., prin surpriza de proporții în care se decide că Președintele RM va fi ales de către popor.
#maiavemominciună



N.B. Versurile lui Nicolae Sulac rămân...

”Suntem trataţi ca nişte câini, Deşteptaţi-vă români!
Avem guvern şi parlament, dar parcă avem şi “prezident”!
Dar tot noi suntem conduşi – de cazaci şi venetici,
Pe pământul nostru drag.”
https://www.youtube.com/watch?v=inFDc6TEGq0



Filat:”Noi vom lupta cu sărăcia, nu cu un partid sau altul. Moldova fără sărăcie!” 
Sandu: ”Am ales să înving sărăcia, corupția, oligarhii”


Un comentariu:

  1. Nu recunoastem nici noi un asa presedinte (eu cu multi prieteni de ai mei), cu adevarat am impresia ca nimeresc la guvernare ca de pe Lună căzuți uite așa... proștii.Cum se consideră un așa stat cu un așa președinte ? Des ma întreb ...mi-ii frică că vă veni timpul să părăsesc casa și să plec și eu în străinătate, o așa politică e greu de suportat.

    RăspundețiȘtergere