vineri, 15 ianuarie 2016

Declarație oficială Vitalie Ciugureanu

Declarație oficială.
     Doresc să spun ceva referitor la PL şi la Domnul Mihai Ghimpu. Nu sunt membru PL şi niciodată nu m-am întâlnit cu niciunul din deputații PL în viața reală. Am discutat doar cu Domnul Anatol Şalaru şi cu Domnul Gheorghe Brega, aici pe facebook referitor la tema Martirului Dr. Daniel Ciugureanu. Am avut chiar şi o discuție telefonică cu Domnul Gheorghe Brega în vara anului trecut. Ah, da, am dat mâna cu Domnul Dorin Chirtoacă în Aprilie 2009, când mă aflam în primele rânduri printre protestatari. Atunci cu Dlui au dat mâna mai mulți tineri fără a se prezenta.

   Vreau să menționez cu toată responsabilitatea că aceste gânduri sunt ale mele. Nimeni niciodată nu m-a obligat să scriu ceva. Nimeni niciodată nu m-a rugat să scriu ceva. Nimeni niciodată nu mă va obliga să scriu ceva. Niciodată nu voi scrie la rugămintea cuiva. Sunt un Ciugureanu. Voi scrie întotdeauna ce vreau să scriu. Voi spune întotdeuna ce vreau să spun. Desigur ținând cont de o anumită etică, făra a depăşi limitile bunului simț. Când e de criticat - critic, când e de lăudat - laud. Îmi expun părerea când vreau să-mi expun părerea. Sunt om liber. Anume din cauza asta niciodată nu voi intra în partid politic. Un partid politic este compus din mai mulți oameni, nu eşti numai tu acolo şi deseori trebuie să te supui majorității (dacă e democrație) sau liderului (dacă e dictatură). Eu am întotdeauna părerea mea. Vă place - îmi pare bine. Nu vă place - mă scuzați.
   Moldoveni care simțiți româneşte! Încetați vă rog frumos să loviți în PL! PL-ul este ultimul bastion al românității în Parlamentul Republicii Moldova compus 90 la sută din mancurți, ruşi şi alte etnii. Da, toți au cetățenie moldovenească acolo, dar majoritatea nu sunt moldoveni. 13 scaune are PL în Parlament, prin urmare procentul moldovenilor care simt româneşte este cam acelaşi. Nu uitați de asta vă rog! În loc să murdăriți - încercați să convertiți energia voastră negativă în educația unui mancurt. Cu fiecare mancurt deşteptat în plus - ceilalți vor avea un adept în minus. Nu vă spun să nu criticați. Criticați! Şi eu critic PL-ul când e cazul. Criticați, dar nu distrugeți! Puneți presiune, dar nu distrugeți! Când va avea PL-ul vreo 40 de scaune, când va fi şi procentul populației care simte româneşte egal cu această cifră - atunci putem cere mai mult de la acest partid! Ce poate face PL-ul cu 13 scaune printre 88 de scaune mancurte ?!? V-ați gândit vreodată ?!?
P.S. Domnul Ghimpu a fost numit astăzi "Iuda" lângă monumentul poetului Eminescu, dar Dodon a trecut bucuros "la ura"! Se temeau să-i zică vreun cuvânt... I-au pus doar Imnul României să asculte... Suntem laşi şi fricoşi... Lovim deseori în ai săi... Ne este caracteristic... Situația în care se află Domnul Ghimpu este foarte complicată. Tineretul necopt, chiar dacă este pro-român (apropo şi printre pro-români am văzut proşti cu duiumul) probabil nu-i va ierta Domnului Ghimpu manevrele cu Plahotniuc. Chiar dacă pare ridicol, dar Domnul Ghimpu este obligat să danseze cu Plahotniuc, pentru că altfel vor fi anticipate, ceea ce probabil ar însemna revenirea comuniştilor la putere, alături de socialişti şi partidul lui Renato Usatîi, un partid radical rus, atenție nu pro-rus, dar chiar rus! Iată atunci va fi vesel...
Vă doresc sănătate, minte şi simțire românească!

Cu prețuire, Vitalie Ciugureanu.

N.B.Vitalie Ciugureanu, strănepot al prim-ministrului întregitor al Basarabiei, dr. Daniel Ciugureanu.


Textul integral este preluat de pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/vitalie.ciugureanu.3/posts/1511834539113095?fref=nf


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu