vineri, 19 iunie 2015

”Copii, să știți că nu sunteți singuri!” - Dorin CHIRTOACĂ


     Am fost la Straseni, este chiar internatul unde am dus bradul în 2008 și unde am mai dus cadouri de Craciun cativa ani la rand.
Am vorbit cu directorul adjunct al institutiei. Este vorba despre 29 de copii care au absolvit clasa a IX-a. Cativa dintre ei sunt complet orfani.
Am rugat sa vada cat pot fi adunati toti. Am propus perioada 29, 30 iunie sau 1 iulie.
     Avand in vedere ca sunt 29 de absolventi, ne-am gadit ca ar fi bine sa fie cate 10 000 lei de fiecare. De aceea o sa incercam sa mai facem economii si sa facem rost de inca 90 000 lei, ca sa fie in total 290 000 lei.

      Iata si continutul postarii precedente:
Am decis ca pentru turul doi sa nu punem panouri publicitare noi. Le vom pastra pe cele care le-am avut pentru primul tur de scrutin.
In schimb din economia facuta vom face o donatie copiilor de la orfelinatul din Straseni care dupa balul de absolvire ajung pe drumuri.
Pentru a nu fi acuzati ca facem populism si pomeni electorale, anuntam ca donatia va fi facuta dupa alegeri indiferent de rezultatul alegerilor.
De asemenea orfelinatul se gaseste in Straseni si nimeni nu va putea vota la Chisinau, plus ca nici varsta de 18 ani ei nu au.
Suma va fi compusa din economiile formate pentru 70 de panouri, in fel urmator: 80000 lei din imprimarea bannerelor, 35000 lei din amplasatea lor si 85000 lei din chiria pentru 10 zile. In total 200 000 lei.
Chiria pentru cele actuale o sa o platim in continuare, dar am introdus-o in cele 200.000 oricum.
Banii vor fi repartizati in mod elgal pentru fiecare absolvent.
Intamplator sau nu este vorba de acelasi orfelinat unde în 2008 am dus bradul arestat de Zina Grecianii, atunci cand era prim-ministru.
Viata bate filmul!
P.S. Bravo și respect!

Sursa:https://www.facebook.com/pages/Dorin-Chirtoac%C4%83/106244906075994?fref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu