vineri, 6 decembrie 2013

Bursa (salariul) la USMF !!!

                       Marți, 3 decembrie, contabilitatea USMF:

- Spuneți vă rog de ce încă nu este bursa pentru rezidenții an. II ? căci trebuia să vină pe 28-29 noembrie…
  Contabila( aia cu ochelari)  în rusă îmi răspunde:
- Nu este încă, rezidenții anul I abia au fost îmatriculați, pe 6-7 verificați cardul…
Eu îi zic:
- Mdaa, tîrziu…
Dar ea:
- Dacă nu-ți place vină în locul meu…


 PS: Ma enervat la culme, după 8 ani de medicină ea îmi zice să vin în locul ei…ma persiflat….Ce mă intereseză pe mine sau pe noi rezidenții cine a fost îmatriculat, mie îmi trebuie bursa(salariul), pentru ce să ne afecteze aceasta pe noi… Să își asume responsabilitățile…dacă tot muncesc pentru USMF… au o lună la dispoziție… Nu am nimic cu anul I dar o vor păți și ei la fel…Plus la acesta mă gîndesc să depunem o plîngere , petiție să nu ne afecteze pe noi aceste incidente…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu